czwartek, 14 marca 2013

Przepraszam..

Nigdy nie sądziłam, że to zrobię.. że to napiszę na tym blogu, ale nie mam innego wyboru: Zawieszam blog, na czas nieokreślony. Czemu? Z prostych przyczyny - brak pomysłów, na najbliższe rozdziały. Kiedy tylko będę miała coś więcej napisane, to dodam. Rozdział może być za tydzień, dwa, a może miesiąc.. Nie chcę nic obiecywać. Mam nadzieję, że czytających przez to nie ubędzie i że mnie zrozumiecie moją decyzje.
Jeśli macie jakieś pytania, albo się za mną stęsknicie zawsze jestem na twitterze (mój nick @direction_ninja). Możesz napisać, z miłą chęcią odpowiem.
Jeszcze raz przepraszam i żegnam się z Wami. Dziękuję, że byliście ten cały czas ze mną.

Ninja.

4 komentarze:

  1. Oo nieeee :(
    No, ale rozumiem Cię..
    Ja nie opuszczę bloga nieważne co by się działo :D
    Czekam na wielki powrót ♥
    Uwielbiam Cię ; *
    Marzena :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ; ((( @iza1d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... no ale my nic nie mozemy poradzc... tak jak i ty... ;c


    Natka^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak to :(
    Czekam na powrót :D
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinie, Kocham Cię ♥